Comenzi și Retururi

Pot anula comanda după ce a fost confirmată?

Puteți anula comanda înainte de a fi expediată. Pentru a face acest lucru, contactați operatorul de servicii de asistență prin telefon +37360705512. (Este necesar de clarificat procesul de oprire a expedierii mărfurilor.)

În cazul în care cumpărătorul refuză să primească mărfurile comandate sau o parte din acestea în momentul livrării la adresa cumpărătorului, cumpărătorul plătește vânzătorului costul livrării mărfurilor, dacă suma finală a comenzii după recalculare este mai mică decât suma specificată, pentru livrare gratuită.

Care sunt condițiile pentru returnarea mărfurilor?

Potrivit Legii privind protecția drepturilor consumatorului nr.105-XV din 13 martie 2013, cumpărătorul are dreptul de a returna produsul achiziționat din anumite motive în termen de 14 zile de la data primirii produsului. Produsul poate fi acceptat cu condiția ca acesta să nu aibă urme de instalare și alte restricții specificate în certificatul de garanție, precum și dacă există documente justificative pentru achiziționarea produsului (bon fiscal, chitanța de livrare și/sau factură fiscală).

Cum pot recupera banii?

În cazul returnării mărfurilor, banii vor fi returnați în contul dvs. bancar în termen de 5-10 zile lucrătoare de la primirea și verificarea mărfurilor returnate la magazinului.

În cazul plății mărfurilor în numerar, banii vor fi rambursați după primirea și verificarea bunurilor returnate la sucursala magazinului și în numerar la casieria magazinului.